Valmet Automotive uudistaa brändinsä

Valmet Automotive uudistaa ja ajanmukaistaa brändinsä täydellisesti. Uusi logo ja  värimaailma julkistetaan tänään. Samalla yrityksen viestit sekä tulevaisuuden sähköistä liikennettä painottava tarina päivitetään. Uudistus heijastaa Valmet Automotiven muutosta yrityksenä sekä tukee sen laajempaa tunnettuutta.

Valmet Automotive on kasvanut nopeasti paikallisesti toimivasta erikoisautojen valmistajasta globaaliksi autoteollisuuden suunnittelu- ja valmistuspalveluja tarjoavaksi konserniksi. Muutamassa vuodessa toimipaikkojen määrä on noussut kolmesta yli kymmeneen, ja henkilöstö noin tuhannesta jo lähes kuuteen tuhanteen.

Brändin päivitys heijastaa ja on osa Valmet Automotiven kattavaa muutosta. Tänään aloitetaan yli puolen vuoden intensiivisen brändityön tulosten julkistaminen, kun Valmet Automotiven uuden brändiohjeistuksen mukaiset kotisivut avautuvat klo 12.00.

Valmet Automotiven vahvuuksia ovat autonvalmistus, ainutlaatuinen palvelukokonaisuus ja strateginen painotus sähköiseen liikenteeseen. Näistä juontuvat yrityksen tarinan kulmakivet – suuntautuminen tulevaisuuteen, luotettavuus, tehokkuus, huippuluokan asiantuntemus sekä työhön liittyvä intohimo ja ilo. Näitä arvoja tuodaan luovasti esiin kaikessa viestinnässä.

– Uusi brändi perustuu päivitettyyn strategiaamme, jonka mukaisesti kasvamme kannattavasti, kansainvälistymme ja panostamme tulevaisuuden sähköisen liikenteen ratkaisuihin. Siksi yrityksemme tunnuslause on ”the fast lane to future vehicles”, toteaa Valmet Automotiven viestintäpäällikkö Mikael Mäki.

Valmet Automotive nostaa viestinnässään yhä vahvemmin esille ihmisen – osaajan, jonka panos on välttämätön niin yrityksen kuin asiakkaan menestykselle. Autotehtaan sankari on käsite, joka vaikuttaa autotehtaalla ja on ollut viestinnän kärkenä rekrytoinneissa vuodesta 2016 alkaen.

 

Valmet Automotiven tiedote